ساخت سایت رشت

افزایش فروش به کمک گوگل

افزایش فروش به عنوان هدف اصلی هر تجارتی، می‌تواند باعث رشد و پیشرفت بسیاری شود. در حالی که بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌ و کارها مبلغ زیادی را برای تبلیغات خود در وسایل ارتباط جمعی هزینه می‌کنند، اما استفاده از ابزارهای دیجیتال مانند گوگل، می‌تواند هزینه‌ها را به شدت کاهش دهد و برای افزایش فروش بسیار مؤثر باشد.


زمان مطالعه : 5 دقیقه


در این مقاله از سایت مارلیک آپ،  یکی از بهترین شرکت های ساخت سایت رشت و پیشگام در توسعه کسب وکار به بررسی گوگل و کمک آن به افزایش فروش و اپلیکیشن های که از گوگل استفاده می کنند می پردازیم.

ساخت سایت رشت
تاریخچه گوگل

تاریخچه گوگل

گوگل حاصل تلاش و پشتکار دو دانشجو دکترا در دانشگاه استنفورد بریدج ملقب به مردان گوگل که نام آن ها لری پیچ و سرگی برین بود که در سال 1996 به اعنوان پروژه تحیقاتی برای یافتن فایل ها در اینترنت کلید خورد و در سال 1998 با تاسیس شرکت خصوصی گوگل که بعد شش سال شرکت وارد بورس می شود و اولین شعار شرکت “شرور نباشید” بود شروع به کار می کنند و نام گوگل سررشته گرفته از محل قرار گرفتن شرکت در کالیفرنیا است.

گوگل و کمک آن به افزایش فروش

گوگل یک شرکت آمریکایی است که به تمام کاربران امکان را می دهد که بتوانند تمامی دانش های خودشان را در غالب داده در آن قرار دهند. این شرکت یکی از بزرگ ترین شرکت های پشتیبان دهنده ابر سایت ها بوده است که همین مورد درجه شهرت آن را در سراسر دنیا زبان زد کرده است. برخی از این ابر سایت ها شامل سایت های ارز های دیجیتالی، سایت های بورس کالا و… بوده است. حال با دانستن این اطلاعات میخواهیم جواب این سوال را در یابیم که چگونه یک شرکت با شهرت زیاد می تواند باعث افزایش فروش کسب و کار ها شود؟

چه تاثیری گوگل بر بازار کسب و کار می تواند به جای بگذارد؟

قابل ذکر است که گوگل به دلیل پر بازدید بودن، وبگاه های خود در تمامی کشور ها حکم نمایشگاه های بین المللی را دارد و در حقیقت به زبان ساده تر بهترین ویترین برای نمایش دادن اطلاعات در تمامی زمینه ها بوده است و کسب و کار ها یک بخش از آن به شمار می رود. کسب و کار ها برای این که جای خودشان را در رده های بالا حفظ کنند، نیازمند دیده شدن هستند و این خود می تواند دلیل علاقه آن ها به شرکت هایی نظیر گوگل است.

هر کسب و کار موفق برای بهتر دیده شدن نیازمند این است که بازدید خود را بالا برده و خود را در نتایج گوگل به ده نتیجه نخست برساند. گوگل با این توانایی در تشخیص معتبر بودن مطالب سایت های کسب و کاری رضایت مندی مشتری و بهتر دیده شدن محصولات کسب و کار مربوط را تضمین می کند و این خود می تواند اولین و مهم ترین دلیل حضور التزامی گوگل در حوزه کسب و کار باشد.

ساخت سایت رشت
افزایش فروش با گوگل

 

همچنین بخوانید: چرا تبلیغات دیجیتالی از سنتی مهم تر است؟

گوگل اولین و بزرگ ترین پله پرتاب تاره کار ها

یکی از مهم ترین نیاز های هر کسب کار و … تبلیغات آن کسب کار است، به همین دلیل گوگل با داشتن ویژگی هوش مصنوعی می تواند مشتری های نزدیک به شما را شناسایی کند و تبلیغات شما را برای آن ها نمایش دهد و با داشتن قابلیت شخصی سازی می تواند، مخاطب های بسیاری را جذب کند و باعث افزایش فروش و معرفی برند شما به مشتری می شود.

سئوی سایت چیست؟

سئو یعنی بهینه‌سازی سایت برای این که بهتر در موتورهای جستجو دیده شود و بیشتر کاربران به سایت شما بروند. برای این کار باید کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید، محتوای خوبی را در سایت قرار دهید، ساختار سایت را بهینه کنید، لینک‌های خارجی ارزشمندی را به سایت اضافه کنید و سرعت بارگذاری سایت را افزایش دهید. با این کار، سایت شما در موتورهای جستجو بهتر دیده می‌شود و بهترین نتیجه را برای کاربران نشان می‌دهد.

سئوی سایت چه کمکی به افزایش فروش می کند؟

سئو در واقع بهبود دادن رتبه و قابلیت دیده شدن وب سایت شما در موتورهای جستجو است. با انجام بهینه‌سازی موتورهای جستجو برای وب سایت شما، شما به مخاطبان خود کمک می‌کنید تا به شما بیشتر دسترسی پیدا کنند، بدین ترتیب ترافیک وب سایت شما افزایش می‌یابد و بیشترین فرصت برای فروش کالاها و خدمات شما به کاربران فراهم می‌شود. علاوه بر این، سئو می‌تواند به بهبود شناخت برند شما نیز کمک کند، زیرا وقتی که وب سایت شما در صفحات نتایج جستجو بهترین جایگاه را دارد، شما به یاد مشتریان خود خواهید بود و احتمال بیشتری وجود دارد که آن ها به شما بازگردند.

افزایش فروش از طریق گوگل

با بهبود رتبه وب سایت در صفحات نتایج جستجوی گوگل و استفاده از تبلیغات گوگل، می‌توانید فروش خود را افزایش دهید. استفاده از کلمات کلیدی مناسب و تبلیغات دقیق می‌تواند به جذب مخاطبان و افزایش ترافیک و فروش وب سایت شما کمک کند. همچنین، با استفاده از گوگل آنالیتیکس، می‌توانید عملکرد تبلیغات خود را پیگیری و بهبود آن‌ها را اعمال کنید.

1 نظر در “افزایش فروش به کمک گوگل”

  1. پینگ بک: 8 ایده برای ساخت اپلیکیشن پولساز - ساخت اپلیکیشن رشت

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *